Zestaw do brody Roomcays - Niezbędnik Brodacza
towar niedostępny
Cena jednostkowa | 153,95 zł za 1szt |
Dostępność | w ciągu 24 h |
Jako świadomy mężczyzna wiesz, że aby osiągnąć cel, potrzeba często odpowiednich narzędzi. Dziś mamy dla Ciebie prawdziwy pielęgnacyjny szwajcarski scyzoryk.
Bazując na doświadczeniu: naszym w produkcji naturalnych kosmetyków, jak i tysięcy klientów, którzy dali szansę produktom Roomcaysa, specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy “Niezbędnik brodacza”. Jest to wyjątkowy set, w którym zebraliśmy wszystko to, co pozwoli Ci kompleksowo i naturalnie zadbać o twoją brodę i skórę twarzy, by zawsze wspierały one Twój męski wizerunek.
W skład Niezbędnika wchodzą:
olejek do brody
balsam do brody
szampon do brody
kartacz
krem do twarzy
bawełniany ręcznik
Dzięki produktom z naszej selekcji odpowiednio oczyścisz, nawilżysz i wystylizujesz swój zarost, jak również zadbasz o kondycję skóry twarzy, która jest nie mniej istotna. Męska naturalna pielęgnacja nigdy wcześniej nie była tak łatwa i efektywna jak z Niezbędnikiem brodacza! Dzięki niemu nie tylko zapewnisz sobie pełne doświadczenie, ale także zaoszczędzisz, gdyż w ramach zestawu produkty są tańsze o ponad 15%!
Niech to będzie nasz ukłon w Twoją stronę. Ze względu na to, że chcesz zadbać o swój wizerunek razem z nami.
W przypadku zwrotu:
Zamawiający ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru bez podania przyczyny.
W celu wykonania zwrotu należy poinformować sklep o zwrocie na adres e-mail: kontakt@coloris.sklep.pl , podając numer konta do zwrotu i odesłać zamówienie lub jego część na adres:
Coloris sp. z o.o.
Mościska, ul. Estrady 11A
05-080 Izabelin
Zwrot dokonywany jest w ciągu 14 dni poprzez system Przelewy24 lub przelewem na konto (w zależności od wybranej podczas zamówienia formy płatności). Zwrot obejmuje cenę zwracanych produktów oraz koszt dostawy.
W przypadku reklamacji:
Zamawiający ma prawo złożyć reklamację, kontaktując się ze Sprzedającym pod adresem e-mail: kontakt@coloris.sklep.pl lub w inny dogodny sposób (telefonicznie, poprzez wiadomość na portalu Facebook lub Instagram). Sprzedający może poprosić o dokumentację fotograficzną lub dodatkowe informacje o wadliwym produkcie.
Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14-dni. W przypadku jej uznania, Klient otrzymuje nowy produkt wolny od wad na koszt Sprzedającego.